Twoje hobby to gotowanie? Zobacz jak zrobić biznes z pasji!

 

Zainteresowania kulinarne to uniwersalne hobby, którym interesują się ludzie na całym świecie. Odkrywanie nowych smaków i walorów odżywczych potraw potrafi wciągnąć na 100 proc.!

W ciągu ostatniego roku można było śledzić poczynania młodej Polki, która gotując we własnej kuchni posiłki dla rodziny, zdobyła ponad 100. tysięczną widownię i wydała książkę z przepisami. Zacznijmy od początku! Dziewczyna pracująca w koreańskiej firmie w Polsce poznała Koreańczyka i wyszła za niego za mąż. Para zamieszkała w Korei Południowej i doczekała się pierwszego dziecka. Z racji sporej odległości i pandemii utrudniony był kontakt z rodzicami dziewczyny z Polski. Dziadkowie chcieli widzieć i słyszeć jak rośnie ich wnuk tysiące kilometrów dalej. I tak powstał pomysł na kręcenie filmików oraz umieszczanie ich w sieci.

Gotowanie i filmy video

Przygotowanie posiłków to interesujący temat do nagrywania materiałów video. W ten sposób można się dzielić z widzami swoim doświadczeniem i odkryciami. Tak właśnie zrobiła Polka, która uczyła się gotowania według wskazówek swojego męża w Korei. Filmy, które nagrywała, stały się bardzo popularne. Gotowanie potraw o egzotycznie brzmiących nazwach, a także osobowość blogerki zyskało wielu fanów. Okazało się, że wiele składników kuchni koreańskiej można kupić w każdym markecie. Trudniej dostępne w sklepach stacjonarnych artykuły, można zamówić przez Internet.

Widownia wciąż rosła, aż znane wydawnictwo zaproponowało wydanie książki z przepisami kuchni koreańskiej. Wkrótce pojawili się sponsorzy zainteresowani lokowaniem produktów.

Twoje hobby to gotowanie? Zobacz jak zrobić biznes z pasji!

Jak zarabiać na blogu kulinarnym?

Wydanie książki z przepisami to jeden ze sposobów zarabiania na pasji kulinarnej. Warto poszukać sponsorów, którzy są zainteresowani wypromowaniem swoich produktów. W zależności od profilu bloga (produkty eko, kuchnia regionalna, dieta keto, potrawy dla dzieci itd.) znajdą się firmy, które chcą przeznaczyć budżet marketingowy na reklamę.

Ktoś, kto dobrze czuje się przed kamerą i ma autentyczną pasję może zrobić karierę międzynarodową.